Zbieraj punkty BROpoints i otrzymuj nagrody

Impresum - Dinotech e.K.

Sklep detaliczny DINOTECH e.K.
Robert Bosch Breite 9
37079 Goettingen

9.00 - 16.00, poniedziałek - piątek

Identyfikacja dostawcy prawnego:

DINOTECH e.K.
Właściciel: Rauf Aliyev
Robert Bosch Breite 9
37079 Goettingen
Niemcy

E-mail: service@dinotech.eu
Numer identyfikacyjny VAT: DE341646157

Zarejestrowany w rejestrze handlowym sądu rejonowego w Goettingen, numer rejestru handlowego HRA 200764

Komisja Europejska udostępnia platformę internetowego rozstrzygania sporów (OS), którą można znaleźć pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Nie jesteśmy zobowiązani ani chętni do udziału w procedurze rozstrzygania sporów przed komisją arbitrażową konsumentów.

Informacje prawne dotyczące strony internetowej

Wszystkie teksty, obrazy i inne informacje opublikowane tutaj podlegają prawom autorskim dostawcy, chyba że istnieją prawa autorskie osób trzecich. W każdym przypadku powielanie, rozpowszechnianie lub publiczne odtwarzanie jest dozwolone wyłącznie za odwołalną i nieprzenoszalną zgodą dostawcy.

Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za treści internetowe, do których prowadzą hiperłącza, ponieważ nie są to treści własne dostawcy. Strony, do których prowadzą linki, zostały sprawdzone pod kątem nielegalnych treści; w momencie umieszczania linków nie stwierdzono takich treści. Odpowiedzialność za treść stron, do których prowadzą linki, spoczywa na ich operatorach. Dostawca nie ma ogólnego obowiązku monitorowania lub sprawdzania tych treści.

Jeśli jednak zostanie ujawnione naruszenie prawa, odpowiedni link zostanie natychmiast usunięty.

Najważniejsze pytania w skrócie

Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Oferujemy wiele bezpiecznych metod płatności:

Metody płatności online

PayPal, KLARNA, Google Pay, Apple Pay i Shop Pay.

Karty kredytowe

Możesz również zapłacić za pomocą głównych kart kredytowych VISA, MasterCard i American Express. W tym przypadku płatność jest zabezpieczona przy użyciu metody 3D Secure. Jeśli będziemy mieć jakiekolwiek oznaki nieuczciwego zamówienia, automatycznie je anulujemy.

Zwroty: Chcę coś odesłać

Jeśli chcesz zwrócić swoje zamówienie lub jego część i jesteś z UE 🇪🇺 , zapoznaj się z naszym portalem zwrotów.

W przypadku zwrotów ze Szwajcarii 🇨🇭 i Liechtensteinu 🇱🇮 skorzystaj z tego portalu zwrotów

Jak zgłosić uszkodzone zamówienie?

Zapewniamy bezpieczne i odpowiednie opakowanie z wystarczającą ilością materiału wypełniającego. Ponadto nasze pudełka są automatycznie przycinane do rozmiaru zawartości, aby nie przesuwały się w paczce.

Jeśli Twoja przesyłka nadal jest uszkodzona, skontaktuj się z nami bezpośrednio tutaj, abyśmy mogli pomóc Ci tak szybko, jak to możliwe.

Do formularza!

Anmeldung

Hast Du Dein Passwort vergessen?

Du bist noch kein Club-Mitglied?
Konto erstellen